Forslag til indsatsplanen for jordforureningsområdet 2025

Forslag til indsatsplanen for jordforureningsområdet 2025 er i høring. Høringsfrist senest 4. november 2024.
Luftfoto der viser Region Sjællands PFAS-testcenter på den tidligere brandskole i Korsør.
Region Sjællands PFAS-testcenter på den tidligere brandskole i Korsør. Foto: RESC Rednings- og SikkerhedsCenter

Forslag til indsatsplanen for jordforureningsområdet 2025

Hvert år udarbejder Region Sjælland en plan for, hvilke opgaver der skal løses på jordforureningsområdet i det kommende år.

I den forbindelse er forslaget til planen for regionens indsats på jordforureningsområdet i 2025 sendt i høring.

Du kan læse forslaget til planen via linket herunder.

Høringsfrist:

Bemærkninger til "Forslag for indsatsplanen for jordforureningsområdet 2025" skal sendes til:

Mail: regionaludvikling@regionsjaelland.dk

Frist for indsendelse er senest den 4. november 2024.

Regional Udvikling

Mandag – torsdag 8.00 - 15.30
Fredag 8.00 - 15.00.
Vi har åbent alle hverdage, undtagen hverdage mellem jul og nytår. Vi holder lukket alle helligdage og weekender.

Mandag - fredag: 9.00 - 15.00