Gå til indhold

Koncern Indkøb

Koncern Indkøbs vigtigste opgave er at skabe størst mulig værdi for brugeren, borgeren og patienten gennem professionelle indkøb.

Koncern Indkøb hører under Indkøb, Produktion og Logistik og er ansvarlig for udbudsstrategi og indkøbspolititik i Region Sjælland.

Koncern Indkøb arbejder målrettet for at sikre:

  • De bedste aftaler på pris, kvalitet og levering.
  • Regelefterlevelse ift. udbudsregler og brug af centrale aftaler.
  • Professionel kategoristyring – herunder strategisk sourcing og bundling samt tæt leverandørsamarbejde.
  • God kontraktstyring – herunder opnå mest mulig værdi af regionens kontrakter.
  • En effektiv og ensartet indkøbsproces og systemunderstøttelse.

Vores allervigtigste opgave er at skabe størst mulig værdi for brugeren, borgeren og patienten gennem professionelle indkøb.

Læs mere om udbudstrategi og indkøbspolitik og find en oversigt over aktuelle udbud her.

Kontaktinformationer og ledelse

Kontakt

Adresse

Region Sjælland

Koncern Økonomi

Indkøb og Support

Ny Østergade 7, 4. og 5. sal

4000 Roskilde