Gå til indhold

Klagevejledning

Klagesagsbehandling på socialområdet

Har ​du en oplevelse af at du - eller en af dine pårørende - ikke har fået en tilfredsstillende behandling på et af Socialområdets sociale tilbud, hører vi gerne fra dig.

Der er ingen krav til hvordan du vil klage. Du kan altså vælge om du vil ringe eller skrive. Kontaktoplysningerne finder du i bunden af siden. Hvis du laver en skriftlig klage, vil du få svar indenfor fire uger.

Hvis din besked indeholder personfølsomme oplysninger, anbefaler vi, at du sender din besked via Digital Post. På den måde sikrer du dig, at uvedkommende ikke får kendskab til indholdet i din besked. Du finder Region Sjælland, Socialområdet i din digitale post, på borger.dk.

Klager uden personfølsomme oplysninger kan du sende via mail til socialomraadet@regionsjaelland.dk

Kontakt

Adresse

Region Sjælland

Socialområdet

Alléen 15

4180 Sorø

Skriv til os

Øvrig information

Hvis din besked indeholder personfølsomme oplysninger, anbefaler vi, at du sender din besked via Digital Post. På den måde sikrer du dig, at uvedkommende ikke får kendskab til indholdet i din besked. Du finder Region Sjælland, Socialområdet i din digitale post på borger.dk.

Læs mere om digital post her