Klage over akutberedskab
Læs mere om, hvor du kan klage over service eller behandling, du har fået ved AMK-vagtcentralen, befordring, ambulancekørsel eller -behandling.
Du har mulighed for at klage, hvis du er utilfreds over service eller kommunikation, du har fået i forbindelse med AMK-vagtcentralen, befordring, ambulancekørsel.
Sådan klager du
Du kan sende sikker post til Præhospitalt Center fra din digitale postkasse på borger.dk eller e-Boks.dk. Alternativt kan egen udarbejdet fuldmagt benyttes.
- Gå til Digital Post på borger.dk
- Log på med dit MitID
- Vælg modtager: ”Region Sjælland”
- Vælg kategori: ”6. Præhospitalt Center / Præhospitalt Center
- Udfyld emnefeltet med hvad din henvendelse drejer sig om
- Udfyld beskedfeltet med din besked
- Du kan også vedhæfte dokumenter ved at klikke på ”Vedhæft filer”. Sørg for at dokumentet er gemt på din computer, enten scannet eller som foto
- Find filen, hvor du har gemt den på computeren – og vælg ”Åbn”. Dokumentet er nu vedhæftet som bilag
- Når du er færdig, vælger du ”Send”.
Hvis din klage ikke indeholder følsomme personoplysninger, kan du sende en mail til phc@regionsjaelland.dk
Opdateret onsdag den 27. nov. 2024