Gå til indhold

Klage over akutberedskab

Se kontaktoplysninger
Læs mere om, hvor du kan klage over service eller behandling, du har fået ved AMK-vagtcentralen, befordring, ambulancekørsel eller -behandling.

Du har mulighed for at klage, hvis du er utilfreds over service eller kommunikation, du har fået i forbindelse med AMK-vagtcentralen, befordring, ambulancekørsel.

Sådan klager du
Du kan sende sikker post til Præhospitalt Center fra din digitale postkasse på borger.dk eller e-Boks.dk. Alternativt kan egen udarbejdet fuldmagt benyttes.

  1. Gå til Digital Post på borger.dk
  2. Log på med dit MitID
  3. Vælg modtager: ”Region Sjælland”
  4. Vælg kategori: ”6. Præhospitalt Center / Præhospitalt Center
  5. Udfyld emnefeltet med hvad din henvendelse drejer sig om
  6. Udfyld beskedfeltet med din besked
  7. Du kan også vedhæfte dokumenter ved at klikke på ”Vedhæft filer”. Sørg for at dokumentet er gemt på din computer, enten scannet eller som foto
    1. Find filen, hvor du har gemt den på computeren – og vælg ”Åbn”. Dokumentet er nu vedhæftet som bilag
  8. Når du er færdig, vælger du ”Send”.

Hvis din klage ikke indeholder følsomme personoplysninger, kan du sende en mail til phc@regionsjaelland.dk